Keinuhevonen
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Repäisykivut

2 posters

Siirry alas

Repäisykivut Empty Repäisykivut

Viesti kirjoittaja Selmis Ma Marras 11, 2013 5:46 pm

Kertokaapas nyt kokeneemmat tällaiselle hysteeriselle esikoisen odottajalle... Wink

Eli olin kyllä kuullut etukäteen näistä alkuraskauden ns. repäisykivuista. Oletan sen siis tarkoittavan tätä, että nopean liikkeen, esim. kääntymisen, venyttelyn tai yskimisen yhteydessä sattuu niin julmetusti jonnekin kohdun seudulle. Nopeasti tuo kuitenkin aina ohi menee. Tämä on siis ymmärtääkseni ihan normaalia ja asiaan kuuluvaa, eikö? Lähinnä olen vaan ollut yllättynyt siitä, että kipu on oikeasti yllättävän kovaa!
Ja osaisiko joku kertoa, miten pitkään tämän tyyppiset kipuilut jatkuvat? Eli onko ihan alkuraskauden juttu joka menee ohi, ja sitten tuleekin jo muut vaivat, vai miten? Ihan vaan tietämättömyyttäni kyselen. Smile
Nyt rv 5+3

Selmis

Viestien lukumäärä : 19
Join date : 19.10.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Repäisykivut Empty Vs: Repäisykivut

Viesti kirjoittaja Admin Ma Marras 11, 2013 6:07 pm

Itselläni on repäisykipuja ollut molemmissa raskauksissa. Kummassakin ne on loppuneet ennen 12.raskausviikkoa. Ihan normaaleja ovat eli ei syytä huoleen Smile

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 177
Join date : 17.10.2013

http://keinuhevonen.omafoorumi.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Repäisykivut Empty Vs: Repäisykivut

Viesti kirjoittaja Selmis Ma Marras 11, 2013 6:17 pm

Kiitos vastauksesta. Smile

Ja jep, näin oon ymmärtänytkin, että repäisykivut on ihan normaaleja. Lähinnä oon ollut yllättynyt niiden voimakkuudesta. Mutta nähtävästi siis liitty nimenomaan alkuraskauteen ja loppuu jossain kohtaa. Smile


Selmis

Viestien lukumäärä : 19
Join date : 19.10.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Repäisykivut Empty Vs: Repäisykivut

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa